قابل توجه مشتریان گرامی قبل از ثبت سفارش حتما در سایت ثبت نام فرمایید

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

پرسش و پاسخ

چطور میتونم ثبت سفارش انجام بدم ؟

طبق قوانین سایت ابتدا باید در سایت ثبت نام نمود سپس ثبت سفارش کرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟

بله، شما مشتری گرامی میتوانید سفارش خود را به صورت ارسال پیام به شماره واتساپ 09206968419 ارسال نمایید. لازم به ذکر است سفارشات تلفنی فقط با پرداخت کارت به کارت مبلغ سفارش به شماره کارت 6640-8081-3376-6104 بانک ملت به نام حسین دروک قابل اجرا می باشد. در غیره این صورت ثبت سفارش فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است ؟

از آنجایی که مینوک یک فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید تنها از طریق سایت، اپلیکیشن و یا واتساپ امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید خوداری نمایید. در صورت توافق، مشتری میتواند بعد از ثبت سفارش با هماهنگی با پشتیبانی مینوک سفارش خود را درب انبار تحویل بگیرد در این روش مشتری باید در صفحه پرداخت گزینه ارسال سریع را انتخاب نمایید تا هزینه اضافی جهت ارسال به فاکتور اضافه نشود.

آیا به صورت خرید عمده میتوان سفارش ثبت کرد ؟

بله، در مینوک میتوانید خرید خود را به صورت عمده ثبت کنید که برای شما از نظر اقتصادی بصرفه تر باشد. برای خرید کارتنی میتوانید در صفحه محصولات گزینه باکس یا کارتن را انتخاب کنید که قیمت به صورت عمده محاسبه میگردد. برای خرید های بالا میتوانید با مدیر فروش جناب آقای دروک به شماره همراه  09126968419 تماس حاصل فرمایید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم ؟

پرداخت هزینه سفارش به سه روش ممکن است : 1 - برای کلیه سفارشتان آنلاین پس از ثبت سفارش با انتخاب مشتری به یکی از درگاه های بانکی متصل شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. 2 - در خرید های تلفنی مشتری حتما باید قبل از ارسال سفارش مبلغ سفارش خود را به یکی از کارت های مدیریت فروشگاه انتقال دهد در غیر این صورت سفارش لغو میگردد. شماره کارت فروشگاه : 6640-8081-3376-6104 بانک ملت به نام حسین دروک 3 - پرداخت در محل، که فقط برای شهر تهران می باشد با این روش مشتری میتواند مبلغ سفارش خود را به صورت نقدی و یا با دستگاه پوز پرداخت کند. ( در شرایط کرونا پرداخت در محل امکان پذیر نمی باشد )

آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

بله، با تماس به بخش پشتیبانی مینوک میتوانید سفارشات خود را تغییر داده و اختلاف مبلغ فاکتور را به صورت کارت به کارت انتقال دهید. البته برای این کار تنها تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش امکان تغییر سفارش وجود دارد.

آیا ممکن است محصولی را که سفارش می‏دهم موجود نباشد ؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت مینوک با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار مینوک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از محصولات در صورت ثبت سفارش با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ( در صورت امکان پذیر نبودن تامین محصول عرضه آن در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود ). همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ است. در مواردی که به دلیل استقبال مشتریان موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان ثبت وجود نخواهد داشت. در مواردی معدود امکان دارد بعد از ثبت سفارش مشتری محصول به اتمام رسیده باشد که با هماهنگی با مشتری در صورت توافق با محصول مشابه آن تغییر داده میشود و یا برای ارسال از مشتری فرصت بیشتری برای تامین محصول خواسته میشود و در نهایت در صورت عدم موافق مشتری سفارش لغو و مبلغ سفارش به حساب مشتری انتقال داده میشود.

آیا پس از ثبت سفارش در سایت، باید هزینه دیگری پرداخت کنم ؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه فاکتور را میپردازد و در مینوک هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... به مشتری تحمیل نمیشود. تنها در صورتی که مشتری برای ارسال سفارش عجله داشته باشد و درخواست ارسال سریع سفارش را داشته باشد سفارش با الوپیک یا اسنپ ارسال شده و هزینه ارسال توسط پیک از مشتری دریافت میگردد.

چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه اینترنتی مینوک وجود دارد؟

فروشگاه اینترنتی مینوک دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین مینوک با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

آیا میتوان سفارشی که ارسال شده را عودت داد ؟

آسودگی خاطر و رضایت مشتریان همواره از الویت‏‌های مینوک بوده است و مینوک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های محصولات ارایه شده در وب‌سایت مینوک، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی هستند مشمول 2 روز مهلت بازگشت سفارش نمی‌شوند.همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف مینوک همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 2 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولات در مینوک 2 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است. لازم به ذکر است در صورت منطقی نبودن دلیل عودت سفارش هزینه حمل و نقل از مبلغ فاکتور کسر میگردد و الباقی به حساب مشتری انتقال داده میشود. ( هزینه 25/000 تومان که بابت ارسال داده شده است کسر میگردد و در بعضی موارد که ارسال خارج از نوبت باشد هزینه ای که به الوپیک یا اسنپ پرداخت شده از مبلغ سفارش کسر میگردد )

هزینه و شرایط ارسال سفارشات برای شهر تهران ؟

هزینه ارسال سفارشات بالای 500,000 تومان برای مناطق 22 گانه تهران رایگان می باشد. هزینه ارسال سفارشات کمتر از 500,000 تومان برای مناطق 22 گانه تهران 25,000 تومان می باشد ظرف 72 ساعت انجام میشود. هزینه ارسال سریع ویژه مناطق 22 گانه تهران به وسیله اسنپ یا الوپیک ظرف 48 ساعت انجام میشود و هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

هزینه و شرایط ارسال سفارشات برای شهرستان ؟

ارسال سفارش برای شهرستان ها طبق تعرفه پست پیشتاز با توجه به تعرفه اداره پست و وزن کل سفارش و هزینه بسته بندی تعیین میگردد. هزینه ارسال سفارشات سریع برای شهرستان ها از طریق شرکت ماهکس انجام شده و پس کرایه میشود و طی 72 ساعت آینده تحویل مشتری میگردد. هزینه ارسال کالاهای سنگین ارسالی با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه میشود و مبلغ آن بصورت پس کرایه درب آدرس دریافت میشود.